Usher uzstāšanās bez maksas NFL Superbowl

Pasaules mūzikas zvaigzne Ašers (Usher), kurš par katru koncertu varētu iekasēt vairākus miljonus, piekrita bez jebkādas atlīdzības uzstāties amerikāņu futbola čempionāta – NFL – lielajā finālā – Superbowl.

Kāpēc lai atpazīstams un populārs mākslinieks tā bez maksas dāvātu savu mākslu?

Protams – papildus atpazīstamība ir lielākā samaksa pat jau populārajam māsliniekam

Pasākums, kurā akreditēti seši tūkstoši žurnālistu: tas nav vairs nekāds mazais notikums, kurā tikai retais garāmgājējs atmetīs pa kādai monētai – ar to mūziķu uzstāšanās Superbowl pārtraukumā atšķiras no centrālstacijas tuneļa performancēm: to pamanīs un atcerēsies daudz un ilgi.

ASV mediji ziņo, ka Ašers pēdējo pāris gadu laikā Lasvegasā notirgojis biļetes par vairāk nekā 100 miljoniem $. Vienlaikus, NFL viņam dod iespēju sevi pārādīt 115 miljoniem cilvēku.

Arī iepriekš NFL ir izdevies sarunāt bezmaksas priekšnesum no lielām zvaigznēm: Prinss, Maikls Džeksons, Bejonse, Džastins Timberleiks, Rolling Stones, Lady Gaga, Dr.Dre, Rihanna. Kurš vēl sporta notikums to spēj?

Šim bezmaksas priekam, protams, ir savi āķi:

  • Apple Music maksā NFL 50 miljonus $, lai sponsorētu puslaika šovu
  • NFL nodrošina budžetu skatuves tehnisko izdevumu segšanai 15 miljonu $
  • zīmoli maksā pat 7 miljonus $ par 30 sekunžu reklāmu, kamēr mūziķi saņem nedaudz virs desmit minūtēm ētera laika
  • Mūziķu popularitāte straumēšanas servisos pieaug vairākkārtīgi (pat ar 0,0001 centu par katru atskaņošanas reizi, n-to miljonu atskaņošanas reizes summā nodrošina pieklājīgu autoratlīdzību ilgākam laikam)
  • Mūziķu sekotaju skaits aug arī instagram un citos mediju tīklos
  • mūziķu biļešu pārdošanas rādītāji pēc Superbowl uzlabojas uz pusi

Puslaika pārtraukuma ierakstus bieži vien pēc tam skatās ilgāk un vairāk nekā pašu spēli vai tās labāko momentu izlasi.